Jump to content

Toggle %s Deathrow Romania Counter-Strike:Global Offensive

www.Deathrow.ro - Forum - ONLINE [DM+FFA] DM.DeathRow.ro - ONLINE [DM+FFA HS Only] HS.DeathRow.ro - ONLINE [Retakes] Retake.DeathRow.ro - ONLINE [Retakes] Retake2.DeathRow.ro - ONLINE [Surf] Surf.DeathRow.ro - ONLINE


Photo

[CS16-Scripting] Modulul Cstrike


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1
Andrei;

Andrei;

    Administrator

  • Administrator
  • 3185 posts
  • 396 topics
  • Joined 16-December 12
  • Country: Country Flag

Functiile modulului cstrike( o parte din ele ):

 

1. cs_get_user_deaths(index)

  • Returneaza numarul de deaths al unui player( de cate ori a murit ).
  • new iDeaths = cs_get_user_deaths( id ) salveaza in iDeaths de cate ori a murit playerul cu idul id.

2. cs_set_user_deaths(index, newdeaths)

  • Seteaza numarul de deaths al unui player.
  • index este idul | newdeaths este valoarea pe care vrem sa o setam
  • Daca vreti sa setati la o anumita valoarea puteti face cs_set_user_deaths( id, valoare ), daca vreti sa ii adaugati, folositii cs_set_user_deaths( id, cs_get_user_deaths( id ) + valoare ) 

3. cs_get_hostage_foll(index)

  • Returneaza indexul entitatii pe care un ostatic o urmeaza.
  • Nu este obligatoriu sa fie un player: new  iIndex = cs_get_hostage_fool( hostage_index )
  • 0 inseamna ca ostaticul nu urmareste pe nimeni

4. cs_set_hostage_foll(index, followedindex = 0)

  • Seteaza entitatea pe care ostaticul o va urmari.
  • Se foloseste indexul ei.
  • Daca setati 0, atunci ostaticul nu va mai urmari pe nimeni.

5. cs_get_hostage_id(index)

  • Returneaza indexul unic al unui ostatic.

6. cs_get_user_bpammo(index, weapon)

  • Returneaza valoarea de ammo( gloante ) pe care un player o are in backpack.
  • index este indexul playerului
  • weapon este arma pentru care vreti sa aflati. Folositi CSW_*
  • Exemplu: cs_get_user_bpammo( id, CSW_AWP )

7. cs_set_user_bpammo(index, weapon, amount);

  • Seteaza valoarea de ammo pe care un player o are in backpack
  • index este indexul playerului
  • weapon este arma
  • amount este valoarea
  • Exemplu: cs_set_user_bpammo( id, CSW_AWP, 35 )

8. cs_get_user_defuse(index)

  • Verifica daca un player are defausekit.
  • if( cs_get_user_defuse( id ) )

9.  cs_set_user_defuse(index, defusekit = 1, r = 0, g = 160, b = 0, icon[] = "defuser", flash = 0);

  • Seteaza defusekit unui player
  • index este indexul playerului
  • defusekit: 1 inseamna ca ii dati defuse, 0 inseamna ca ii luati defuse kit
  • Optional: r g b este culoarea( default verde )
  • Optional: icon este iconita hud de la defuse, default este defuser.
  • Optional: flash: 1 inseamna ca iconita hud o sa sclipeasca in rosu.

10. cs_get_user_buyzone(index)

  • cs_get_user_buyzone( id )
  • Verifica daca un player este in buyzone
  • Ceva pentru avansati: se poate verifica pev_absmin si pev_absmax pentru ambele entitati: player, si entitate in care vreti sa vedeti daca se afla, prin modulu fakemeta. Se vor face cateva diferenta intre absmin si absmax. Se calculeaza lungimea vectorului rezultat, daca este 0 atunci este in zona respectiva.

11. cs_get_user_hasprim(index)

  • Verifica daca un player are o arma primara sau un scut in inventar.

12. cs_get_user_model(index, model[], len);

  • Ia modelul unui player
  • index este idul
  • model este string arrayul in care vrei sa salvati modelul
  • len este lungimea string arrayului: charsmax/ sizeof -1 pentru a o afla.

13. cs_set_user_model(index, const model[])

  • Seteaza modelul unui player.
  • index este idul
  • const mode[] este string arrayul care retine locatia modelului.
  • Nativa aceasta poate sa dea SVC_BAD daca e folosita pe prea multi playeri in acelasi timp.

14. cs_reset_user_model(index)

  • Resteaza modelul unui player, la cel default pe care l-a ales cand a intrat pe server.

15. cs_get_user_money(index)

  • Afla "banii" pe care ii are un player.
  • new iMoney = cs_get_user_money( id )  

16. cs_set_user_money(index, money, flash = 1)

  • Seteaza banii pe care il are un player.
  • index este indul
  • money este valoarea
  • Daca flash este 1, atunci hudul care contine banii va sclipi in rosu/verde

17. cs_get_user_nvg(index)

  • Verifica daca un player are night vision.

18. cs_set_user_nvg(index, nvgoggles = 1)

  • Seteaza nvg unui player.
  • index este idul
  • nvgoggles: 1 - ii da nvb | 0 - ii sterge nvg

19.  cs_get_user_plant(index)

  • Verifica daca un player planta bomba.
  • Va returna true doar daca este un terorist care are o bomba.

20. cs_set_user_plant(index, plant = 1, showbombicon = 1)

  • Lasa un player sa planteze bomba.
  • plant: 1 - ii da aceasta "putere" | 0 - ii sterge puterea
  • showbombicon: hudul pentru bomba o sa sclipeasca.

21. cs_set_user_team(index, {CsTeams,_}:team, {CsInternalModel,_}:model = CS_DONTCHANGE);

  • Seteaza echipa unui player.
  • index este idul.
  • {CsTeams,_}:team este echipa: CS_TEAM_T, CS_TEAM_CT, CS_TEAM_SPECTATOR, CS_TEAM_UNNASIGNED
  • Ultimul parametru ne lasa sa schimbam si modelul unui player.
  • Daca folositi CS_DONTCHANGE atunci echipa nu este schimbata.

22. CsTeams:cs_get_user_team(index, &{CsInternalModel,_}:model = CS_DONTCHANGE);

  • Verifica echipa unui player
  • index este idul
  • new iTeam= cs_get_user_team( id )
  • Returneaza: CS_TEAM_T, CS_TEAM_CT, CS_TEAM_SPECTATOR , CS_TEAM_UNNASIGNED

23. cs_get_user_vip(index)

  • Verifica daca un player este vip. 
  • Atentie, se refera la vipul de pe mape gen as_oilrig, nu la vipul din pluginurile de vip.

24.  cs_set_user_vip(index, vip = 1, model = 1, scoreboard = 1)

  • Transforma un player in vip.
  • vip =1 ii dai vip, daca e 0 ii sterge "vipul"
  • model = 1 ii seteaza modelul de vip
  • scoreaboard = 1 il arata ca vip in scoreboard.

25. cs_get_user_tked(index)

  • Verifica daca un player a facut team kill.

26. cs_set_user_tked(index, tk = 1, subtract = 1);

  • Seteaza daca un player a facut tk sau nu.
  • index este idul
  • tk =1 : a facut team kill | tk = 0 : nu a facut team kill
  • substract este numarul de fraguri pe care vrei sa il stergeti.

27. cs_get_user_shield(index)

  • Verifica daca un player are scut.

28. cs_get_user_armor(index, &CsArmorType:armortype)

  • Ia valoarea apului pe care un player o are.
  • index este idul
  • armortype poate sa fie CS_ARMOR_NONE CS_ARMOR_KEVLAR CS_ARMOR_VESTHELM 

29. cs_set_user_armor(index, armorvalue, CsArmorType:armortype);

  • Seteaza armura unui player
  • index este idul unui player
  • armorvalue este valoarea
  • armortype este CS_ARMOR_NONE /CS_ARMOR_KEVLAR/ CS_ARMOR_VESTHELM

30. cs_get_weapon_id(index)

  • Ia idul unui arme: CSW_

31. cs_user_spawn(player)

  • Spawneaza un player
  • Nu va recomand sa folsiti functia aceasta.

32. cs_get_armoury_type(index)

  • Returneaza indexul CSW_ al entitatilor armoury_entity( armele de pe jos )

33. cs_set_armoury_type( index, type )

  • Seteaza tipul unei armoury_entity
  • index este indexul entitatii
  • type este ce vrem sa devina :CSW_

34. cs_get_user_mapzones(index);

  • Verifica zone in care este o entitate.
  • Ce se poate returna este mai jos:
#define CS_MAPZONE_BUY 			(1<<0)
#define CS_MAPZONE_BOMBTARGET 		(1<<1)
#define CS_MAPZONE_HOSTAGE_RESCUE 	(1<<2)
#define CS_MAPZONE_ESCAPE		(1<<3)
#define CS_MAPZONE_VIP_SAFETY 		(1<<4)

Mai sunt cateva functii, dar le puteti gasi in cstrike.inc


Edited by Artick ;, 17 August 2014 - 12:13 PM.


#2
Razvan-

Razvan-

    Gamer Member

  • Membru
  • 858 posts
  • 95 topics
  • Joined 09-June 13
  • Country: Country Flag

Eam gasit si eu ăe alea din cstrike.inc bun tutorialul






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users