Jump to content

Toggle %s Deathrow Romania Counter-Strike:Global Offensive

www.Deathrow.ro - Forum - ONLINE [DM+FFA] DM.DeathRow.ro - ONLINE [DM+FFA HS Only] HS.DeathRow.ro - ONLINE [Retakes] Retake.DeathRow.ro - ONLINE [Retakes] Retake2.DeathRow.ro - ONLINE [Surf] Surf.DeathRow.ro - ONLINE


Photo

[CS16-Scripting] Functia switch


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1
Andrei;

Andrei;

    Administrator

  • Administrator
  • 3185 posts
  • 396 topics
  • Joined 16-December 12
  • Country: Country Flag

Sa luam urmatorul caz:

new cvar

cvar = register_cvar("test, "2")

new value = get_pcvar_num(cvar)

if( value == 0 )
{
    //S1
}

if( value == 1 )
{
    //S2
}

if( value == 2 )
{
    //S3
}

In cazul in care avem un cvar, care poate avea mai multe valori, si in functie de ele trebuie sa facem un set de instructiuni diferite, putem utiliza exemplul de mai sus si sa folosim mai multe structuri if sau if- else if. Insa, metoda nu este cea mai optimizata, astfel putem sa folosim functia switch, ca o alternativa.

new cvar

cvar = register_cvar("test, "2")

new value = get_pcvar_num(cvar)

switch( value )
{
    case 0: //cvarul are valoarea 0
    {

    }
    case 1: //cvarul are valoarea 1
    {

    }
    case 2: //cvarul are valoarea 2
    {

    }
 
}

Switch ne permite sa trecem prin valoarile unei variabile. Nu este mult de vorbim la aceasta functie, deoarece nu este una foarte complexa. Cand voi face tutorialul despre crearea meniurilor, o sa vedeti o aplicatie buna a functiei switch in handlerul meniului.

 

Daca vreti sa executi acelasi cod pentru mai multe case-uri:

switch( iNum )
{
    case 0,1,2,3:
    {
        //S1 
    }
    
    case 4:
    {
        //S2
    }
}

Va executa S1 pentru cazurile 0,1,2,3 si S2 pentru cazul 4.


Edited by Artick ;, 12 August 2014 - 11:17 AM.
Update





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users